ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    שטיפת מנוע פנימית

    המנוע של כל כלי רכב שמונע בעזרת בנזין או דיזל מתלכלך תוך כדי פעולה. הסיבה לכך היא שהבעירה, שעליה מבוסס ייצור הכוח שמאפשר לרכב לנוע, אינה מושלמת – כך שבאופן בלתי נמנע היא משאירה על חלקי המנוע השונים פיח. הפיח פוגע בביצועים של המנוע, גורם לצריכת דלק מוגברת שלא לצורך כמובן, עלול להזיק לחלקים כמו הממיר הקטליטי עד כדי צורך בהחלפתם וגם מוביל לפליטת מזהמים רבים לאוויר. על-מנת להימנע מכל התופעות הלא רצויות הנ"ל יש לבצע שטיפת מנוע פנימית, כשההמלצה היא להקפיד על תדירות נאותה (החל מ- 40,000 ק"מ). חברת קרבון קלינינג מספקת את השירות בכל רחבי הארץ, בעזרת מכונה משוכללת.

    באילו סוגי כלי רכב חשוב לבצע שטיפת מנוע פנימית?

    • כלי רכב פרטיים עם מנוע בעל 4 צילינדרים וגם מנועים עם 6 או 8 צילינדרים – כשיש 6 או 8 צילינדרים נדרש תהליך ארוך יותר כדי להסיר את כל הפיח שהצטבר עליהם.
    • כלי רכב גדולים – משאיות, כלי רכב מסחריים, משאיות ועוד. עבורם תתבצע השטיפה באמצעות 2 מכונות.
    • כלי רכב עם מנוע דיזל – שעלול לפלוט חלקיקים מסוכנים אם המנוע לא נקי מפיח.
    • כלי רכב נוספים – כולל רכבי אספנות, אופנועים ועוד.

    שטיפת מנוע פנימית מחיר

    מקסימום בטיחות, מקסימום תועלת

    מנוע הוא התקן רגיש מאוד. בהתאם שטיפת מנוע פנימית חייבת להתבצע במלוא הזהירות – כדי לא להזיק לחלקים כמו הממיר הקטליטי, סעפת היניקה, השסתומים, החיישנים וכו'. קרבון קלינינג היא חברה בינלאומית שפועלת כבר יותר מ-15 שנים בלמעלה מ-60 מדינות ובהן ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה, צרפת ועוד. הניקוי של המנוע מכל הפיח שמצטבר עליו מתבצעת ע"י מכונה ייעודית שפותחה ע"י החברה הבינלאומית, ושכבר הוכיחה את עצמה עם אינספור כלי רכב מכל הסוגים. לצורך ניקוי הפיח, השטיפה המכונה מתחברת לפילטר האוויר של המנוע, ואדים של נוסחת המימן המיוחדת של קרבון קלינינג ממירים את הפיח לחלקיקים זעירים שנפלטים דרך האגזוז. השירות ניתן בכל רחבי הארץ, בנקודות שירות שפזורות מקרית שמונה ועד אילת, וגם בבית הלקוח או בכל מקום אחר שיבחר.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      בניית אתר מקצועי לעסק
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support