ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ניקוי פיח שסתומים

    ניקוי פיח שסתומים מחיר

    מערכת השסתומים היא רכיב חיוני בכל מנוע. התפקיד של השסתומים הוא לתזמן את היניקה של התערובת של הדלק והאוויר אל המנוע ואת הפליטה ממנו. בהתאם שסתומי יניקה נפתחים בתחילת שלב היניקה ונסגרים כשפעולה זו מסתיימת, ואילו שסתום פליטה נפתח כשמתחילה פליטה מהמנוע ונסגר כשהיא מושלמת. כל שסתום הוא משטח עגול ומתכתי, שאליו מחובר מוט קפיצי (שמצידו השני מחובר אל גל הזיזים אשר מונע ע"י גל הארכובה). המוט הוא זה ששולט בתנועה של השסתום וכך נקבע מתי הפתחים הרלוונטיים פתוחים ומתי הם סגורים. שריפת הדלק מייצרת פיח וכמו כל חלקי המנוע גם השסתומים נחשפים ולכן התזמון שלהם עלול להשתבש. כתוצאה מכך רק אחרי ניקוי פיח שסתומים במנוע יכולים למלא את התפקיד החיוני שלהם. חברת קרבון קלינינג מנקה פיח מכל סוגי השסתומים – היניקה והפליטה, ומשאר חלקי המנוע, באמצעות טכניקה משוכללת שמבטיחה ניקוי לא פחות ממושלם.

    למה ניקוי פיח שסתומים הוא פעולה חשובה במיוחד?

    • להבטחת ביצועים אופטימליים – שסתומים פגומים עקב הצטברות פיח לא מאפשרים מעבר תקין של אוויר, והתוצאה היא ירידה בביצועי המנוע. ניקוי הפיח מהשסתומים מחזיר אותם לכשירות מלאה כך שהמנוע יפיק מעצמו את המקסימום.
    • להגנה על השסתומים – שסתומים שהצטבר בהם פיח עלולים לסבול מבלאי מואץ, כך שתידרשו להחליף אותם תוך זמן קצר. ניקוי הפיח מאריך את תוחלת החיים שלהם וחוסך לכם כסף.
    • לחסכון בדלק – שסתום מלוכלך הוא כאמור שסתום לא יעיל, ולכן המנוע ישתמש ביותר דלק מכפי שצריך כדי לייצר את אותו כוח. כלומר, עבור אותו קילומטראז' תזדקקו לכמות גדולה יותר של דלק. ניקוי הפיח חוסך כסף גם דרך הפחתת הוצאות הדלק.

    הדרך הטובה ביותר לניקוי פיח מהשסתום – בלמעלה מ-60 מדינות

    חברת קרבון קלינינג פועלות במדינות רבות ולא רק בישראל. הניסיון המצטבר מוכיח כי אחרי שמשתמשים במכונה שפיתחה החברה הבינלאומית לצורך ניקוי פיח שסתומים בכל מנוע חוזרים לפעילות תקינה ואופטימלית. כמו כן ניקוי הפיח מתבצע באופן מדויק כך שלא קיים נזק לשסתומים הרגישים או לחלקים אחרים. עיקרון הפעולה הוא שימוש באדים של נוסחת מימן לצורך פירוק הפיח ופליטתו החוצה מהמנוע.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      בניית אתר מקצועי לעסק
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support